Strategický marketing

Strategický marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/505796/bmid_strategicky-marketing-GkF-505796.jpg 3 1 0

Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výtvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odbornou marketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.... celý text

5
0
4
0
3
1
2
0
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

strategický marketing

Autorovy další knížky

2016  0%Marketing... je věda kreativní
2014  60%Strategický marketing

Kniha Strategický marketing je v

Přečtených1x