Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy https://www.databazeknih.cz/img/books/12_/126808/public-relations-zakladni-teorie-praxe-kriticke-pristupy-126808.jpg 3 5 0

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: , Portál
Originální název:

Public Relations. Concepts, Practice and Critique


více info...
5
0
4
2
3
2
2
1
1
0
odpad  
0

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy knížky

2009  64%Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy