Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy
Jacquie L’Etang
https://www.databazeknih.cz/img/books/12_/126808/public-relations-zakladni-teorie-praxe-kriticke-pristupy-126808.jpg
3
5
0
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , PortálOriginální název:
Public Relations. Concepts, Practice and Critique
více info...
Kniha Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy je v
Přečtených | 5x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 2x |
Chystám se číst | 1x |
Chci si koupit | 1x |