Prodávat je lidské
Daniel H. Pink
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2013 , Jan MelvilOriginální název:
To sell is human , 2011
více info...
5 | 9 | |
4 | 9 | |
3 | 7 | |
2 | 3 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2013 | Prodávat je lidské |
2018 | Kdy - Věda a umění dokonalého načasování |
2008 | Úplně nová mysl: Proč budoucnost patří pravým hemisférám |
2011 | Čo nás poháňa Drive |
2024 | Síla lítosti |