Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006

nehodnoceno
Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157339/bmid_politicky-marketing-a-ceske-politic-Fse-157339.jpg 0 0 0

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.... celý text


Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.

Autorovy další knížky

Anna Matušková
česká, 1978
2012  90%Teorie a metody politického marketingu
2007  80%Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
2010  0%Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006