O značkách
Wally Olins
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.... celý text
Literatura světová Literatura naučná Sociologie, společnost
Vydáno: 2009 , Argo , DokořánOriginální název:
On Brand , 2003
více info...
5 | 2 | |
4 | 2 | |
3 | 5 | |
2 | 0 | |
1 | 1 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Kniha O značkách je v
Přečtených | 16x |
Čtenářské výzvě | 1x |
Knihotéce | 7x |
Chystám se číst | 11x |
Chci si koupit | 4x |