Marketing - cesta k trhu
Jaroslav Světlík
"Knihu Ing. Světlíka hodnotím jako jednu z nejlepších, která u nás o marketingu vyšla. Je srozumitelná, stručná, vzácně aktuální a konkrétní. To je názor nejen můj jako učitele, ale i mých studentů a frekventantů různých kurzů pro pracovníky praxe. Ing. Světlík tím prokazuje, že nejen zná, ale umí naučit znát i ostatní." (Prof. ing. Jan Tomek, CSc, katedra marketingu, Vysoká škola ekonomická v Praze)... celý text
5 | 1 | |
4 | 0 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
1994 | Marketing - cesta k trhu |
1996 | Marketing školy |
2012 | Marketingové řízení školy |
2005 | Marketing - cesta k trhu |
2017 | Reklama - Teorie, koncepce, modely |
Kniha Marketing - cesta k trhu je v
Přečtených | 3x |
Knihotéce | 8x |
Chystám se číst | 2x |