Kreativita v reklamě
Pavel Horňák
https://www.databazeknih.cz/img/books/20_/208227/kreativita-v-reklame-208227.jpg
4
2
0
Kniha se zabývá tvůrčím procesem při tvorbě reklamy a dalších forem propagace. Blíže si všímá předpokladů tvůrců reklam, zejména však tím, jak je možno kreativitu podpořit. Hledá odpověď na otázku, co je potřeba k tomu, aby člověk dokázal vytvořit nápaditou a přitom účinnou reklamu. V knize autor shrnuje své mnohaleté zkušenosti s tvorbou reklam. Poučení v ní najdou jak studenti, tak i samotní reklamní tvůrci.... celý text
5 | 0 | |
4 | 2 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2010 | Reklama |
1998 | Lexikon nadprirodzených bytostí: Dracula a tí druhí... |
2012 | Velký slovník marketingových komunikací |
2014 | Kreativita v reklamě |
2003 | Nová abeceda reklamy |