Hudební psychologie
Marek Franěk
Muzikolog a psycholog Marek Franěk řeší problémy spojených s akustickým vnímáním, fyzikální podstatou zvuku či neurofyziologickými základy hudební činnosti. Věnuje se vztahu mezi nadáním hudebním a matematickým a školním prospěchem vůbec, zabývá se hudbou v reklamě, táže se, zda existuje tzv. „Mozartův efekt“ a hledá jeho praktické využití. V samostatné kapitole zkoumá vliv hudby v prenatálním období. Text doplňují příklady z praxe, které osvětlují některé složité jevy. První dotisk úspěšné učebnice... celý text
5 | 1 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2007 | Hudební psychologie |
2015 | Strategický koncept využití intelektuálního kapitálu v procesech přeměny současné společnosti |
Kniha Hudební psychologie je v
Přečtených | 2x |
Chystám se číst | 1x |