Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner?
Edgar K. Geffroy
Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize nabízí nové impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2001 , Management PressOriginální název:
Das einzige, was stört, is der Kunde. Clienting ersetzt Marketing , 1997
více info...
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 1 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2001 | Chci nahoru |
2001 | Digitální zákazník – náš protivník, nebo partner? |
1997 | Klíč k prodejním úspěchům |