Knihovna světového managementu

edice

41 knih, nakladatelství Management Press

Agenda 21: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století Michael Hammer, 2002

Fungující společnost Peter Ferdinand Drucker, 2004

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali Sergio Zyman, 2004


Marketing od A do Z Philip Kotler, 2003

Nová Strategie modrého oceánu W. Chan Kim, 2018

Noví globální lídři: Richard Branson, Percy Barnevik a David Simon Manfred F. R. Kets de Vries, 2001

O komunikaci kolektiv autorů, 2017

O strategickém marketingu: 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review kolektiv autorů, 2019

O strategii kolektiv autorů, 2018

Ogilvy o reklamě David Ogilvy, 2007

Řízení realizačních procesů: Jak dosahovat očekávaných výsledků a plánovaných cílů Larry Bossidy, 2004

Srdce změny John P. Kotter, 2003

Strategie modrého oceánu W. Chan Kim, 2005

Vedení procesu změny John P. Kotter, 2008

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku 3. v edici, Peter Ferdinand Drucker, 2007

Marketing podle Kotlera - Jak vytvářet a ovládnout nové trhy 11. v edici, Philip Kotler, 2000

Budoucnost konkurence 14. v edici, Venkatram Ramaswamy, 2005

Konec marketingu jak jsme jej dosud znali 16. v edici, Sergio Zyman, 2005

Drucker na každý den 17. v edici, Peter Ferdinand Drucker, 2006

Alignment: Systémové vyladění organizace 18. v edici, David P. Norton, 2006