Ogilvy o reklamě
David Ogilvy
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Management PressOriginální název:
Ogilvy on Advertising , 1983
více info...
Přidat komentář
01.05.2016
Kniha fakt legendární, takový průvodce do historie reklamy panem marketérem. Doporučuji i pro zkušený markeťáky, je tam spousta zajímavostí.
1
Kniha Ogilvy o reklamě je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 41x |
Čtenářské výzvě | 4x |
Doporučených | 4x |
Knihotéce | 9x |
Chystám se číst | 43x |
Chci si koupit | 24x |
dalších seznamech | 3x |
Vynikající kniha, která má co říct i profesionálovi z oblasti reklamy. Ogilvy byl opravdu unikátní osobností. Skvělý je jeho pohled na reklamu v politice, to si musíte přečíst :).