Ogilvy o reklamě
kniha od: David Ogilvy
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.... celý text
Literatura naučná , Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , Management Press
Originální název:
Ogilvy on Advertising , 1983
více info...
Komentáře (3)
Komentáře 3 Recenze 0


Vynikající kniha, která má co říct i profesionálovi z oblasti reklamy. Ogilvy byl opravdu unikátní osobností. Skvělý je jeho pohled na reklamu v politice, to si musíte přečíst :).


Kniha fakt legendární, takový průvodce do historie reklamy panem marketérem. Doporučuji i pro zkušený markeťáky, je tam spousta zajímavostí.
Kniha Ogilvy o reklamě je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 39x |
Čtenářské výzvě | 4x |
Doporučených | 4x |
Knihotéce | 9x |
Chystám se číst | 41x |
Chci si koupit | 25x |
dalších seznamech | 3x |