Ogilvy o reklamě
kniha od: David Ogilvy
KoupitKoupit eknihu
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/43_/43898/o-reklame-43898.jpg 4.119Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007, Management Press
Originální název:
Ogilvy on Advertising, 1983
více info...
Komentáře (3)
Kniha Ogilvy o reklamě


Vynikající kniha, která má co říct i profesionálovi z oblasti reklamy. Ogilvy byl opravdu unikátní osobností. Skvělý je jeho pohled na reklamu v politice, to si musíte přečíst :).


Kniha fakt legendární, takový průvodce do historie reklamy panem marketérem. Doporučuji i pro zkušený markeťáky, je tam spousta zajímavostí.
Doporučujeme

Autor a jeho další knihy
1995 | ![]() |
2007 | ![]() |
Kniha Ogilvy o reklamě je v
Právě čtených | 3x |
Přečtených | 31x |
Čtenářské výzvě | 4x |
Doporučených | 3x |
Knihotéce | 8x |
Chystám se číst | 40x |
Chci si koupit | 19x |
dalších seznamech | 2x |