xxBILLY diskuze
Marthas: Děkuji,
Ano, nebo by stačilo do přihlašovacích pokynů přidat upozornění, aby do první zprávy
na inzerát napsali své číslo na mobil.
Máte pravdu, že většina lidí nečte Profil prodejce, ani si případně nepřečtou
detail u nabízené knihy. Nekoupí jeden, koupí někdo jiný, já to mám jako koníček
k důchodu. Kupuji knihy jen kvůli mé ženě, je knihomolka a jinak se nikam ze zdravotních důvodůnedostane. A pak něco prodám nebo daruji.
Teď tu mám expertku !!! - zájemkyni, jednou za 4 dny napíše zprávu ať jí pošlu
číslo účtu ale jak mám knihu poslat a kam nenapíše. :-) Přitom je on line na DK.
Všechny pokyny a způsoby poslání jsem jí už třikrát napsal ....Dnes opět zpráva
- pošlete číslo účtu a způsob poslání. Přitom si žádný nevybrala.
Pokračuji v komunikaci, ale s obchodem už nepočítám pouze ze zvědavosti, co si vymyslí dál.
Mějte pěkný víkend.
Marthas: Tak dnes jsem měl také takový případ - čtyři dny jsem čekal na odpověď od zájemkyně, ale ne nového nicka, , a dnes mi napsala, že jí chodily odpovědi do spamu
a knihu si koupila jinde. Omlouvala se, kam jí tedy chodily zprávy od jiného
prodejce jsem se nedozvěděl. Ale alespoň se mi ozvala. Obchod je fuč.
Mám tu dalšího zájemce o jinou knihu, čekám opět již 3 dny, zatím bez odezvy.
Je to zvláštní. :-)
Marthas: Děkuji.
Ano, i to se mi někdy stává, že někdo slíbí koupi, udá údaje, nezaplatí a už
nepřijde. To neřeším, tam může být mnoho příčin.
Zaujal mě Vaše velmi důležitá připomínka, že daný člověk nevyplnil při registraci pole e-mail, a pokud zapomněl heslo, nemohl se už přihlásit. Neznám totiž všechny podmínky přihlášení. A noví zájemci mohou lehce zapomenout heslo.
To právě nevím.
Domnívám se, že máte pravdu. někteří lidé jsou nezodpovědní a nebo si to
neuvědomují, že nelze odpovědět okamžitě na jejich zprávy. Neříkám, že za to může DK, ale nějaké řešení by najít mohla, takto přichází též o obchody. Uvádění telefonu nebo
emailu do první zprávy by hodně pomohlo.
Mám k tomu nápad, k pokynům pro nové zájemce co si tu založí nick, tak poradit
jim, aby v první zprávě co zde napíší, uvedli své číslo na mobil pro případ, že se
po přerušení nedokáží vrátit zpět na DK, tak ho může inzerent kontaktovat.
Mám problém s novými zájemci, kteří se přihlásili na DK poprvé. Napíší mi zprávu, že
mají zájem o knihu. Já jim odpovím, ale zájemci zatím odešli, nebyli on line.
Pak se nedokáží přihlásit a nemůžou si tím pádem přečíst mou odpověď.
A je po obchodu, stalo se mi to tento týden u třech zájemců, jeden naštěstí napsal
ve zprávě svůj telefon, tak jsem mu volal ,že má odpověď na DK, tak se snažil,
ale ale nedokázal se na DK vrátit, tak jsme obchůdek uzavřeli SMSkami.
Dnes se přihlásila jedna nová zájemkyně, zůstala na DK online bez přerušení
a obchod proběhl v pořádku.
Odpověď z technické podpory, že
a) dotyčný odpoví na více inzerátů a kdo se ozve dříve tak tam obchod uskuteční
- u tohoto zájemce nepřichází v úvahu, tu knihu nikdo jiný na DK nenabízí,
b) napíše pár zpráv a už se sem na DK nevrátí. Ani si nepřečte zprávy.
Obávám se, že to nemusí být v mém případě.
Napsal jsem podpoře názvy nicků, požádali si o ně. Odpovědi jsem se nedočkal.
Máte prosím někdo také takové zkušenosti s novými nicky?
Děkuji za případnou odpověď.
Lenka.Vílka
Asi to v Kč nejde, klikem na odkaz požadují platbu eurem, nemám euro účet.
Prosím - neznáte ještě jinou možnost? Děkuji předem.
xxBILLY
Koka - ještě prosím dodávám, že pokud chce zájemce koupit knihu z knihovny,
předem ho ve zprávě upozorním aby si na detail u knihy klikl, přečetl a napsal mi zda
s koupí souhlasí. Více už pro to snad ani udělat nemohu. xxBILLY.
Koka - Váš dobře napsaný příspěvek ze dne 5.12. je výstižný a v každém slově pravdivý. Kupovat knihu s tímto popisem - pěkný stav nebo defekt je koupě zajíce v pytli.
Pan Dan dostatečně vystihl a určil těch 5 kategorií. Jenže to asi pro všechny neplatí...
Měl by tyto prodejce upozornit a uvést do patřičných mezí.
I ve Vašem příspěvku s odpovědí pro Spalovače knih 15. 12. se přidávám k Vašemu
názoru. Sám prodávám některé knihy získané koupí v knihovně.
Kupuji jen knihy výborné, zachovalé a mírně opotřebené, ne salát.
Při prodeji informuji zájemce na tyto skutečnosti podrobně v Detailu knihy u mého inzerátu.
Je to lepší než zřizovat další kategorii. Vše záleží na přístupu a poctivosti uživatele.
Většina kupců o mé knihy z knihovny byla velmi spokojena, žádný mi nic nevytkl.
I cenově tyto knihy zvýhodňuji, aby byly přístupné pro většinu zájemců.
Nechybí i foto, ale to moc nevypovídá o stavu knihy, přivítal bych realizaci návrhů
některých účastníků o přidání 2-3 foto knihy z jiných úhlů pohledu.
Je to ale dosti pracné.
Přeji Vám jen vše dobré, ať se Vám daří.
VLADIMÍR 3043
také se mi to stalo již 3x, že si u mne objednali knihu noví zájemci, ale pak se mi
neozvali. Ani po třech dnech...
Nevím, jestli je pro nové zájemce po přihlášení na DK nějaké upozornění pro ně,
aby se ozvali po 3 dnech, ale asi ne. To by mi některý napsal.
Nechápu vůbec toto opatření, bylo by možná dobré se s majitelem DK
domluvit na jiném řešení. Přece také přichází o zisk.
Lenka.Vílka: Jste HODNÁ, a poctivá, ne naivní. Také automaticky píši podací číslo každému kupci.
I adresu na web pošty. Za ta léta byl jen jeden problém se zásilkou, vinou pošty,
reklamace trvala 3 týdny, byla úspěšná.
U obyčejných zásilek poprosím kupce o zpětnou zprávu zda zásilka přišla,
ano, odpovídají, i když ne všichni, neztratila se obyčejná ani jedna ! Zpětná vazba
funguje. Přeji Vám krásný den.
Prosím o zdůvodnění odstranění vložení dalšího vydání knihy Půlnoční sny,
i když má stejné ISBN, rok vydání je jiný a tento rok ta ještě nebyl.
Děkuji za vysvětlení.
Co se týče pošty tak mám nejlepší zkušenosti. z tisíce doporučených zásilek se ,, zatoulala " jediná, reklamoval jsem ji na pobočce kde jsem ji podal. Paní vedoucí vypsala žádost.
Vyřízení sice trvá asi tři týdny, ale pak mi poslali odškodné.
A co je zajímané, z obyčejných zásilek - asi 800 se neztratila ani jedna, i když některým
zásilkám to trvalo sedm dní. :-)
Zásilkovnu nepoužívám, nemám aplikaci, ale když si někdo vyplní údaje a pošle mi
kód k podání, není problém zásilku podat. Hodně tuto možnost využívají zákaznice
ze SR pro výhodnou přepravu, pošta do zahraničí je neúnosně drahá.
Majitelka Zásilkovny na internetu slíbila, že se na webové aplikaci Zásilkovny pracuje,
už se těším.
Jsem tedy zatím poštou naprosto spokojen.
Devět nových zájemců, co tu byli poprvé, se mi vůbec neozvalo. Tři noví nakupovali.
Další tři měli nehorázné poznámky tak ty jsem zablokoval. :-)
Nedalo mi to, také přidám pár slov. Stalo se mi to dvakrát od nových nicků, opravdu
někteří asi nezvládnou opětovné přihlášení či přečtení zprávy. Mám takový zvyk, že
jakmile mi zájemce napíše svou adresu a já jemu své číslo účtu, jdu knihu zabalit
dopředu... asi nemoc workoholika ? a teď mi tu trčí nedávno domluvené doporučené
balíčky a zájemci na urgenci neodpovídají, i když jsou tu déle a přítomní. A platby také
nepřichází...Takže se mi to balení knih dopředu již třikrát nevyplatilo. Jen doufám, že
se ozvou - nemoc či zapomnění, stane se. Už jsem s nimi předtím obchodoval, takže
to zamrzí.
PRO- bubka : to je pro mne nový poznatek, že některý Antik
posílá knihy ještě před zaplacením. Myslíte poslání poštou?
Platbu jim hradíte na účet nebo dobírkou? Děkuji za odpověď. :-)
Také někdy tohle praktikuji, ale jen u zákazníků, kteří si u mne
koupili knihy opakovaně. Děkuji Vám za info a přeji hezký den.
Nakupoval jsem v A 11 pravidelně, jelikož jsem z Brna, tak jsem si nechal posílat knihy do kavárny Monroe, kde měli výdejní místo. Odpadlo mi poštovné a platil jsem na místě. Bohužel tato možnost asi padla, již není v nabídce A 11, nemohu ji tam najít, poslední objednávku jsem si musel nechat poslat poštou. Na dotazy A 11 nereaguje. Má prosím někdo z Brna podobnou zkušenost? Bylo to výdejní místo v Monroe zrušené? Nebo mají v Brně nové výdejní místo? Nemohu nijak zjistit. Prosím o pomoc. Děkuji.