Public relations jako ovlivňování mínění vydání

Public relations jako ovlivňování mínění https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214738/mid_public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-214738.jpg 4 6 6

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a...

Vydání (4)


Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění

papírová kniha 2012, Grada

ISBN: 978-80-247-3926-7


Public relations jako ovlivňování mínění
Public relations jako ovlivňování mínění

ekniha 2012,

ISBN: 978-80-247-7638-5 , 978-80-247-7639-2


Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění

papírová kniha 2009, Grada

ISBN: 978-80-247-2678-6


Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění

papírová kniha 2006, Grada

ISBN: 978-80-247-1903-0