Public relations jako ovlivňování mínění přehled

Public relations jako ovlivňování mínění https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg 4 6 6

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Public relations jako ovlivňování mínění. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (2)

Dangel
17.07.2012 4 z 5

Velmi dobře zpracované téma. Plynule se čte. Text neobsahuje tolik odborných výrazů, takže i "laik" pochopí. Velmi se mi líbí různé příklady nebo poznámky (Z vlastní praxe autora atd.)

sasafx
24.04.2012

Dobrý den,
je kniha k dispozici a pokud ano, kolik stojí?
Alexandra


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Public relations jako ovlivňování mínění v seznamech

v Přečtených11x
v Knihotéce4x
v Chystám se číst5x

Autorovy další knížky

Jozef B. Ftorek
česká, 1973
2017  75%Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války
2006  80%Public relations jako ovlivňování mínění
2010  90%Public relations a politika