Prezentace v marketingových komunikacích
kniha od: Ladislav Kopecký
KoupitKoupit eknihu
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/42_/426174/big_prezentace-v-marketingovych-komunik-76F-426174.jpg 4.52Vydání (2)
Česká 2

2010 · ekniha · Grada
978-80-247-6925-7
KoupitKoupit eknihu
Prezentace v marketingových komunikacích
2010 · Grada
978-80-247-3123-0
Štítky
Autor a jeho další knihy
2013 | ![]() |
2002 | ![]() |
2010 | ![]() |
Kniha Prezentace v marketingových komunikacích je v
Přečtených | 2x |