Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci vydání

nehodnoceno
Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci https://www.databazeknih.cz/img/books/35_/353186/mid_ofenzivni-marketing-aneb-jak-zautoc-qbw-353186.png 0 0 0

Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.... celý text

Vydání (1)


Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci
Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci

papírová kniha 2002, Management Press

ISBN: 80-7261-060-0