Masová média vydání
Jan Jirák , Barbara Köpplová
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z České republiky i ze zahraničí. Kniha je určena především studentům sociálních věd, odborníkům v těchto oblastech, pracovníkům médií, marketingu a reklamy, pedagogům, sociálním psychologům.... celý text
Vydání (2)
![Masová média Masová média](https://www.databazeknih.cz/img/books/19_/190671/masova-media-190671.jpg?v=1389883873)
Masová média
2012,
Portál
![Masová média Masová média](https://www.databazeknih.cz/img/books/31_/31574/masova-media-31574.jpg?v=1267986005)
2009,
Portál