Marketing - základy a principy vydání

nehodnoceno
Marketing - základy a principy https://www.databazeknih.cz/img/books/64_/64907/marketing-zaklady-a-principy-64907.jpg 0 0 0

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří potřebují sezámit se základy marketingu. Studentů podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili. Dozvíte se: - jaké známe základní marketingové pojmy, co označují - čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing - co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité - jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná - jak sestavit marketingový plán - jak provádět marketingový výzkum... celý text

Vydání (1)


Marketing - základy a principy
Marketing - základy a principy

papírová kniha 2003, Computer Press (CP Books)

ISBN: 80-7226-888-0

Štítky knihy

marketing

Autorovy další knížky

Miroslav Foret
česká, 1946
2011  40%Marketingová komunikace
2003  0%Marketing - základy a principy
2010  63%Marketing pro začátečníky
2000  0%Jak komunikovat se zákazníkem
2001  0%Marketing - základy a postupy