Intuitivní marketing vydání

Intuitivní marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/75_/75369/intuitivni-marketing-75369.jpg 1 1 0

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.... celý text

Vydání (1)


Intuitivní marketing
Intuitivní marketing

papírová kniha 2009, Management Press

ISBN: 978-80-7261-165-2

Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2005  80%Řízení změn
2011  100%Královna v nesnázích
2006  0%Intuitivní reklama