Intuitivní marketing

kniha od:


KoupitKoupit eknihu

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/75_/75369/intuitivni-marketing-75369.jpg 01
Žánr
Literatura naučná, Ekonomie a obchod
Vydáno, Management Press
více informací...
Nahrávám...

Autor a jeho další knihy

všech 10 knih autora

Kniha Intuitivní marketing je v

Přečtených1x
Knihotéce2x
Chystám se číst2x
Chci si koupit1x