Hrdina nebo psanec vydání

Hrdina nebo psanec https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/138979/hrdina-nebo-psanec-138979.jpg 4 11 4

Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné. ... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , BizBooks
Originální název:

The hero and the outlaw


více info...

Vydání (2)


Hrdina nebo psanec Hrdina nebo psanec

ekniha 2013, BizBooks

ISBN: 978-80-265-0105-3


Hrdina nebo psanec
Hrdina nebo psanec

papírová kniha 2012, BizBooks

ISBN: 978-80-265-0027-8

Štítky knihy

marketing obchodování, prodej

Autoři knihy

Margaret Mark
americká
Carol S. Pearson
americká, 1944

Kniha Hrdina nebo psanec je v

Právě čtených1x
Přečtených20x
Čtenářské výzvě2x
Doporučených3x
Knihotéce4x
Chystám se číst22x
Chci si koupit18x