Analýza obsahu mediálních sdělení vydání

Analýza obsahu mediálních sdělení https://www.databazeknih.cz/img/books/25_/254160/bmid_analyza-obsahu-medialnich-sdeleni-254160.jpg 4 2 2

Třetí vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy mediálních informací. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.... celý text

Vydání (1)


Analýza obsahu mediálních sdělení
Analýza obsahu mediálních sdělení

papírová kniha 2011, Karolinum

ISBN: 978-80-246-1980-4