Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali zajímavosti

nehodnoceno
Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/133794/konec-reklamy-jak-jsme-ji-dosud-znali-133794.jpg 0 0 0

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou. ... celý text

Literatura naučná
Vydáno: , Management Press
Originální název:

End of advertising as we know it


více info...

Zajímavosti

Zatím zde není žádná zajímavost.

Autoři knihy

Sergio Zyman
mexická, 1945