žurnalistika

štítky

80 knih


Válka médiíVálka médií2012, Viktor Farkas

Mýtus informační společnosti. Denně nás zaplavuje opravdový příval informací. Řada médií nás zasypává svými příspěvky a vytváří naše mínění. Experti hovoří o „informační společnosti“. Ale je to vážně pravda? Nikoli, n... více


Neviditelné frontyNeviditelné fronty2013, Viktor Farkas

Renomovaný autor literatury faktu, který ve svých knihách nabízí širokou paletu kontroverzních a provokativních témat. I ta nejožehavější fakta pojmenovává pravými jmény a konfrontuje je s odvážnými, nikoli však zavádějí... více


Všichni prezidentovi mužiVšichni prezidentovi muži2002, Carl Bernstein

Obsáhlá kniha dvou redaktorů deníku The Washington Post přibližuje okolnosti a postupný vývoj aféry Watergate, která v roce 1972 otřásla americkou veřejností a nakonec prezidenta Nixona připravila o úřad. ... více




Presstitúti verzus konšpirátoriPresstitúti verzus konšpirátori2014, Ľubomír Huďo

Kniha známeho slovenského novinára Ľubomíra Huďa Presstitúti verzus konšpirátori ponúka čitateľovi opäť zaujímavé a jedinečné informácie, odhaľujúce pozadie nielen slovenskej žurnalistiky. Už jej názov napovedá, že o slo... více


Lži za války a v míruLži za války a v míru2006, Viktor Farkas

Kniha Viktora Farkase Lži za války a v míru předkládá čtenáři pohled do zákulisí tvorby veřejného mínění a především do zákulisí mediální a politické manipulace. Na desítkách konkrétních příkladů nás autor nechává nahléd... více


O televiziO televizi2020, Umberto Eco

Nový svazek díla Umberta Eca je určen všem čtenářům, kteří chtějí poznat různé stránky televize jakožto svébytného jevu. Zahrnuje autorovy práce na dané téma z let 1956–2015 – eseje, příspěvky přednesené na kongresech i ... více


ŽurnalistikaŽurnalistika2005, Stephan Russ-Mohl

Zasvěcený podrobný průvodce světem žurnalistiky. Špičkový evropský autor s překladatelkou a spoluautorkou připravili zasvěcený, podrobný úvod do praktické žurnalistiky. Kniha je jediným komplexním průvodcem žurnalisti... více


Mediální krysy aneb jak novináři manipulujíMediální krysy aneb jak novináři manipulují2019, Ľubomír Huďo

Zkušený slovenský novinář s dlouholetou praxí ve veřejnoprávním rozhlase i televizi odešel ze světa mainstreamových médií, neboť odmítal dál snášet cenzuru, jíž v nich byl kvůli svým názorům vystavován. Dnes působí na al... více


Masová médiaMasová média2009, Jan Jirák

Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je ... více


Proměny novinářské etikyProměny novinářské etiky2020, Václav Moravec

Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí. Narušování soukromí, fenomén turbonews, takzvaná žurn... více


Šok! Hrůza! Média!Šok! Hrůza! Média!2019, Ondřej Neumann

Ondřej Neumann (editor) Autorský tým - redakce HlídacíPes.org: Vojtěch Berger, Robert Břešťan, Tereza Engelová, Robert Malecký, Ondřej Neumann, Aleš Rozehnal Média dnes doslova hýbou společností. Víte, jak se v nich... více


Žurnalistika, Praktická příručkaŽurnalistika, Praktická příručka2004, Lynette Sheridan Burns

Příručka zaměřená na otázky z novinářské praxe provází čtenáře vším,co obnáší práce žurnalisty v současné medializované společnosti. více


Česká kocovinaČeská kocovina2002, Jaroslav Spurný

Kniha Jaroslava Spurného, věnujícího se investigativní žurnalistice, je jakousi osobní reflexí této práce a zároveň snad i relaxace od ní. V textu najdete řadu povědomě znějících jmen osob a firem, povědomých kauz, pověd... více


Internetová publicistikaInternetová publicistika2011, Vojtěch Bednář

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelen... více


Média a myMédia a my2014, Vlastimil Ježek

Publikace Média a my je pokusem mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka předat své dlouholeté a mnohovrstevnaté znalosti z oblasti mediální teorie i praxe tak, aby zůstala zachována odborná erudice textu... více


2