počítačové hry

štítky

117 knih


Počítačové hry: Historie a současnost 100% Počítačové hry: Historie a současnost 1991, František Fuka

Když v roce 1982 uváděl Sir Clive Sinclair na trh svůj v pořadí už třetí mikropočítač, inzeroval ho jako "ideální pomůcku pro výuku programování". Netušil, že se ZX Spectrum stane jedním z největších "herních" počítačů. ... více


Vývoj her pro Android – profesionálně 0% Vývoj her pro Android – profesionálně 2013, Vladimir Silva

Kniha vám pomůže pochopit nejenom nezbytné koncepty související s vývojem pro Android, ale také prohloubí vaše znalosti ohledně práce s 3D grafikou v OpenGL a OpenGL ES. A až budete mít tato témata, která zabírají první ... více


E-športy: Základná príručka 0% E-športy: Základná príručka 2020, Kevin Pettman

S nástupom hier ako Overwatch, Fortnite a League of Legends vyletela popularita e-športov až do stratosféry. Naša 100 % neoficiálna príručka obsahuje všetko, čo potrebujete vedieť o najlepších hrách, vrcholových tímoch a... více




Programujeme 3D hry v jazyce C# 0% Programujeme 3D hry v jazyce C# 2006, Tom Miller

Mysleli jste si, že hraní her je zábava? A co teprve až se je naučíte vytvářet! K tomu, abyste byli schopni vytvořit hratelnou počítačovou 3D hru se zvukem a všemi efekty, nemusíte být profesionálními programátory. Stačí... více


Programujeme hry pro Android 4 0% Programujeme hry pro Android 4 2012, kolektiv autorů

Vyzkoušejte si vývoj uceleného projektu pro mobilní platformu Android od prvních fragmentů kódu až po výsledek v podobě funkční hry. Zkušený autor s dlouhodobými zkušenostmi s programováním vás ve 12 kapitolách provede c... více


Hry pro IQ 151 % Hry pro IQ 151 1986, Miloslav Feil

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Na hře závislí 0% Na hře závislí 2011, Jiří Zygma

Kybermytologické mystérium. Hra jako náplň a smysl života. Záměrná manipulace s druhými. Nadčasový automat, který řídí osud postav ve hře, do které uživatelé s odsouhlasením vstoupili. Hra však začíná postrádat smysl,... více


The Sims + Livin' Large 0% The Sims + Livin' Large 2001, Petr Nováček

Nejzajímavější a nejoblíbenější počítačové hry nejsou, jak by se na první pohled mohlo zdát, ty, které nám nabízí prožití dobrodružství v cizokrajných exotických prostředích, na jiných planetách, v dávné minulosti či nao... více


Diablo II % Diablo II 2000, Bart Farkas

Oficiální příručka strategie Diablo II. Nestůj proti zlu osamoceně. V tomto výpravném dobrodružství musíš učinit mnoho rozhodnutí. Ti, kteří se podělí o toto své břímě, načerpají na bojišti sílu z kolektivního snažení. P... více


Vytváříme hry ve Flashi 0% Vytváříme hry ve Flashi 2004, Zdeněk Schneider

Neskromným cílem knihy je naučit vás ovládat Flash na nejvyšší programátorské úrovni. Krok za krokem se naučíte tvorbě neuvěřitelných patnácti Flash her – od nejjednodušších stříleček až po složité hry pro více hráčů, ko... více


Programujeme hry v HTML5 0% Programujeme hry v HTML5 2012, Seng Hin Mak

Rádi byste vyvíjeli hry na webu, ale nechcete používat Flash? Zkuste to s novými technologiemi, které nabízí kombinace HTML5, CSS3 a Javascriptu. Prakticky, bez nudných pouček a definic, začnete vytvářet hry, u kterých b... více


Život v počítačových hrách - Paměti od tvůrce Civilization a dalších kultovních videoher 0% Život v počítačových hrách - Paměti od tvůrce Civilization a dalších kultovních videoher 2024, Sid Meier

„Kmotr počítačových her“ vzpomíná na svou kariéru čili na historii videoher. Videohry představují v současnosti největší část zábavního průmyslu. Přitom jen před několika desetiletími to byla zábava pro pár podivínů... více


Programování her v Macromedia Flash MX profesionálně 0% Programování her v Macromedia Flash MX profesionálně 2004, Jobe Makar

Chcete umět ve Flashi vytvářet opravdové počítačové hry? Máte-li zkušenosti s tímto prostředím, nemělo by vám to činit potíže. Projdete všemi aspekty tvorby her: trigonometrií, fyzikou, detekcí kolize, reálnou grafikou a... více


Programujeme hry ve Flashi 0% Programujeme hry ve Flashi 2012, Emanuele Feronato

Naučte se zábavnou formou pracovat s jazykem ActionScript a v prostředí Flashe. V každé z devíti kapitol vytvoříte plně funkční hru a to úplně od začátku, krok za krokem. Autor při výběru zvolil známé hry, zkusíte si sa... více


Hráč versus příšery: K čemu slouží monstra v počítačových hrách 0% Hráč versus příšery: K čemu slouží monstra v počítačových hrách 2024, Jaroslav Švelch

Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získa... více


Legenda o spálené prérii 0% Legenda o spálené prérii 2008, Peter L. Stork

Dva malí školáci, Sandra a Pat, pokračují ve své dobrodružné pouti. Tentokrát se vydávají do severní Ameriky - a setkávají se s místními Indiány. Dětem v knize a hře zábavnou formou přiblíží spoustu informací. Kniha je ... více


Hry pro PC 0% Hry pro PC 1993, František Fuka

Popis knihy není zatím k dispozici. více


Hry v Linuxu 0% Hry v Linuxu 2004, Peter Gašparovič

Jedinečný komplet tvořený dvěma CD a podrobnou příručkou přinese na váš počítač vybavený Linuxem i podstatný díl zábavy. Na CD najdete nejlepší hry z deseti kategorií (např. akční, plošinové či vzdělávací hry), ale také ... více


Vývoj her pro iPhone a iPad – Programování pro iOS 0% Vývoj her pro iPhone a iPad – Programování pro iOS 2012, Patrick Alessi

Chcete se pustit do vytváření her pro iPhone a iPAD, ale jste nováčkem v oblasti programování pro iOS? Tato kniha vám přístupnou a srozumitelnou formou poradí, jak začít, protože zahrnuje popis všech nezbytných technolog... více


Minecrafťák inženýr - Funkční stavby a ruditové obvody 0% Minecrafťák inženýr - Funkční stavby a ruditové obvody 2019, Megan Miller

Kniha Minecrafťák inženýr pomůže každému hráči Minecraftu zlepšit jeho schopnost budovat farmy a drtičky na moby. Obsahuje hned několik funkčních a zároveň pěkných staveb, které si můžete postavit sami. V knize najdete m... více