obchodování, prodej

štítky

137 knih


Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 80% Manažér zákazníka (Návod na úspech v konkurenčnej súťaži)) 1991, Wolfgang Maderthaner

Kniha sprostredkúva filozofiu marketingu a zároveň ponúka do budúcnosti recept na úspešný predaj. Ako manažér zákazníka sa predávajúci musí úplne preniesť na stranu zákazníka a tam z jeho pohľadu a v jeho reči riešiť pro... více


Historie  moudrého vola 80% Historie moudrého vola 2015, Jaroslav Hašek

Roku 1909 oznámil Jaroslav Hašek, že píše životopisný román s názvem Historie moudrého vola. Tento údaj ještě dvakrát potvrdil. Žádný rukopis se až dosud nenalezl. Historik Radko Pytlík nyní objevil, že se první část rom... více


Nesnesitelná lehkost nakupování 60% Nesnesitelná lehkost nakupování 2010, Jiří Koželouh

Máte rádi nízké ceny? Chtěli byste vědět, co se skrývá za nimi? Přečtěte si knihu vydanou organizací NESEHNUTÍ věnovanou problematice nákupních řetězců. Dozvíte se o praktikách řetězců při jejich expanzi, jednání s dodav... více




Byznys podle Jacka Welche 100% Byznys podle Jacka Welche 2008, Jack Welch

Deset tajemství jednoho z největších králů světového obratu. Tato kniha se snaží podávat objektivní pohled na obchodní praxi a myšlení některých podnikových velikánů. Co je odlišuje? V čem jsou dobří? Jak uvidíte, tyto l... více


Tři dopisy Tomáše Akvinského 0% Tři dopisy Tomáše Akvinského 2011, Tomáš Akvinský

Publikace, kterou zde čtenáři předkládáme, obsahuje tři listy Tomáše Akvinského v českém překladu, doplněné o úvodní studie a bibliografii ke každému z nich. Jádro knihy tvoří Akvinského Dopis brabantské vévodkyni. Je t... více


Pokud neprodáte, jako byste nebyli 0% Pokud neprodáte, jako byste nebyli 2012, David Gruber

Vážení čtenáři, čeká vás 111 stručných rad, seřazených do deseti kapitol. Zde jsou jejich bližší charakteristiky: Kapitola první – prodej, směna, vlastnictví. O tom, že všichni jsme vlastně prodejci a nikdo před prodejem... více


Fracouzština v podnikové a obchodní praxi 0% Fracouzština v podnikové a obchodní praxi 2005, Jana Kozmová

Nové vydání učebnice Francouzština v podnikové a obchodní praxi je určena především studentům bakalářského a magisterského studia všech fakult Vysoké školy ekonomické, zvláště pak je vhodná pro účastníky přípravných kurz... více


Řemesla a obchod aneb Čím mohu posloužit? 0% Řemesla a obchod aneb Čím mohu posloužit? 2007, kolektiv autorů

Tuto knihu napsal autorský kolektiv zaměstnanců Archivu města Ostravy. Knížka seznamuje s počátky rozkvétajícího obchodu v Ostravě ve srovnání s jinými městy. Rovněž zprostředkuje pohled na uspořádání řemeslných cechů v ... více


Příručka pro obchodníky % Příručka pro obchodníky 1944, Jaroslav Holman

Úvod napsal dr. ing. Alois Tyl. Přehled odborných složek Ústředního svazu obchodu pro Čechy a Moravu vypracoval Rudolf Jan Hospodka. více


Ekonomika obchodu a technika prodeje 0% Ekonomika obchodu a technika prodeje 1965, Hynek Nápravník

Tato učebnice je určena pro 1 a 2 ročník odborných učilišť a učňovských škol učebních oborů prodavačských. více


Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu 0% Osobní doporučení, aneb, Zákazníci mluví za nás na internetu 2002, Godfrey Harris

Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Je to prakti... více


Adresár mesta Bratislavy II. čiastka Továrne, obchody podniky, úrady, vojsko, cirkevné spolky % Adresár mesta Bratislavy II. čiastka Továrne, obchody podniky, úrady, vojsko, cirkevné spolky 1931, Jozef Reimann

Zoznam ulíc, ciest a námestí, továrne, veľkozávody a podniky, adresy všetkých odvetví - obchod, priemysel, lekári a pravotári, Krajinské zastupiteľstvo, Policajné riaditeľstvo, Súdy v Bratislave, Riaditeľstvo štátnych dr... více


Etnografický atlas Čech, Moravy a Slezska III. 0% Etnografický atlas Čech, Moravy a Slezska III. 2000, Lydia Petráňová

Etnografický atlas s podtitulem: Řemeslná, domácká a manufakturní výroba a obchod v Čechách v letech 1752-56 více


Bytový zoznam mesta Bratislava 1929 - 1930 % Bytový zoznam mesta Bratislava 1929 - 1930 1930, kolektiv autorů

Pamätihodnosti mesta Bratislavy, štátne úrady a školy mesta Bratislavy, ulice, majitelia domov, náboženské obce, verejné inštitúcie, banky, exportéri, továrne, poisťovne, lekári, pravotári, inžinieri, architekti, notári,... více


Kronika řemesel, obchodu, živností a výroby v oblasti Obchodní a živnostenské komory v Brně 0% Kronika řemesel, obchodu, živností a výroby v oblasti Obchodní a živnostenské komory v Brně 1942, František Komurka

Protektorátní katalog živnostníků, obchodníků a průmyslníků Brněnska. více


Jednoducho značka: Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli 0% Jednoducho značka: Ako najlepšie značky stavili na jednoduchosť a uspeli 2011, Allen P. Adamson

Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate. V dnešnom svete biznisu, v ktorom vládne tvrdý konkurenčný boj a zložité marketingové stratégie... více


My way (Moja cesta) 0% My way (Moja cesta) 2012, Igor Turuk

Ako si vybudovať úspešný život a zvládnuť priamy predaj Igor Turuk ponúka odľahčený pohľad na svet priameho predaja. Počas dlhých rokov pôsobenia v tomto prostredí získal nespočetné množstvo informácií, s ktorými sa ... více


Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 0% Osobní doporučení aneb Zákazníci mluví za nás 2002, Godfrey Harris

Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat. Starý dobrý zdroj reklamy je spokojený zákazník. více


Reč tela 0% Reč tela 2009, Vojtěch Černý

Publikácia je určená: - pre obchodných zástupcov i obchodníkov za pultom – naučí ich rýchlo a bezpečne rozoznať, čo si zákazník naozaj myslí, navedie ich, ako s ním rokovať, aby dosiahli svoj cieľ - všeobecne pre všetk... více


Jak uspět při vyjednávání 0% Jak uspět při vyjednávání 2005, David Oliver

Vyjednávání je procesem smlouvání zaměřeným na dosažení vzájemně výhodných dohod nebo záměrů. Perfektní zvládnutí procesu vyjednávání patří mezi základní dovednosti každého obchodníka a podnikatele. Při vyjednávání jde o... více