Lov levharta recenze

Lov levharta https://www.databazeknih.cz/img/books/46_/465454/bmid_lov-levharta-8kP-465454.jpg 4 13 4

SEAL Team Six série

< 8. díl

Román bývalého příslušníka jednotky SEAL Thomas Crocker a jeho muži ze SEAL Team Six jsou vysláni na výcvikovou misi do Nigérie. Dostanou se však do centra boje s islamistickou organizací Boko Haram. Sled událostí je nasměruje k záchraně zajatých studentek a následně i k boji o vlastní životy v teroristy obsazném plynárenském komplexu v Utororogu. Crocker má necelých čtyřiadvacet hodin na to, aby naplánoval a uskutečnil misi, jejímž cílem je osvobození desítek rukojmích – včetně několika jeho vlastních mužů. V tomto autentickém military thrilleru odjíždí Thomas Crocker se skupinou svých kolegů ze SEAL Team Six do nigerijské džungle, aby zde svedli boj s islamistickou skupinou Boko Haram. Ta obchoduje nejen se zbraněmi, ale i s lidskými bytostmi. Suchem sužovanou severovýchodní Nigérii terorizuje charismatický Festus Ratty Kumar, jeden z vůdců Boko Haram, známý také pod přezdívkou Levhart. Přepadá vesnice, vyhazuje do povětří vládní budovy, unáší školou povinné dívky. Thomas Crocker a jeho družstvo, pobývající v zemi v rámci speciální výcvikové mise, se dozví o možné výměně zbraní za studentky. K obchodu má dojít mezi Boko ­Haram a ruským obchodníkem se zbraněmi nedaleko hranic s Kamerunem. Crockerovi se podaří přimět k zásahu útvar nigerijských zvláštních jednotek. Operace však rychle nabírá nežádoucí směr a končí zřícením vrtulníku a bojem s mnohonásobnou přesilou. Zachránit všechny dívky není možné, dokonce ani s pohotovým přispěním skupinky britských kontraktorů pracujících pro soukromou bezpečnostní službu. Odveta na sebe navíc nenechá dlouho čekat. O týden později se Levhart zmocní závodu na zpracování zemního plynu v hodnotě půl miliardy amerických dolarů. Požaduje tučné výkupné a záruku volné cesty ven z obklíčeného areálu. Crocker má necelých čtyřiadvacet hodin, aby naplánoval a uskutečnil misi, jejímž cílem je osvobození desítek rukojmích. Mezi civilisty se tentokrát nachází i dva členové jeho týmu, kteří společně s nimi padli do rukou teroristů.... celý text

Literatura světová Romány Thrillery
Vydáno: , CPress

Hunt the Leopard , 2019