PHP - moduly, rozšíření a akcelerátory recenze

PHP - moduly, rozšíření a akcelerátory https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/139757/bmid_php-moduly-rozsireni-a-akceleratory-Gij-139757.png 0 0 0

Tato kniha je základním (a jak její autor David Sklar doufá, také zcela nepostradatelným) průvodcem po vybraných nejlepších a „free“ doplňcích PHP, které vašim webovým aplikacím dodají neocenitelnou funkcionalitu a řadu vylepšení. Doplňky vybrané pro knihu se zaměřují na přístup k databázím, generování robustních webových formulářů, používání stránkových šablon, tvorbu a parsování XML dokumentů, autentizaci uživatelů a mnoha dalších zajímavých témat. Při psaní knihy měl autor na paměti jak uživatele PHP 5, tak i vývojáře pracující s verzí předchozí. Celá řada nástrojů, kterými kniha zabývá, je šířena s velmi omezenou, často i s žádnou dokumentací. To je důvodem, proč je v knize vedle množství příkladů použití vlastních nástrojů zmíněna i jejich instalace a konfigurace. Tato kniha by vám měla ušetřit zbytečné psaní kódu, například díky použití takových modulů, jako Auth nebo HTML_QuickForm. Kapitola věnovaná Xdebug vám poskytne metody ladění, které jsou nesrovnatelné s používáním print() či error_log() ve vašich programech. Závěr knihy se zabývá zvyšováním výkonu: code cache – akcelerátory, které představují snadný způsob, jak optimálně zrychlit webový server bez toho, že byste museli upravovat již napsaný kód. Část I – Databáze Kapitola 1 – Přístup k databázím s DB Kapitola 2 – Přístup k databázím s ADODB Část IIHTML Kapitola 3 – Zpracování formulářů s HTML_QuickForm Kapitola 4 – Šablony se Smarty Část III – XML Kapitola 5 – Rozklad XML založený na událostech s XML_Parser Kapitola 6 – Vývoj webových služeb s XML_RPC Kapitola 7 – Vývoj webových služeb se SOAP Kapitola 8 – Snazší parsování XML se SimpleXML Část IV – Networking Kapitola 9 – Odesílání pošty Kapitola 10 – Autentizace, uživatelé a hesla Část V – Ladění, cache a optimalizace Kapitola 11 – Pohledy pod kapotu PHP Kapitola 12 – Profilování a ladění s Xdebug Kapitola 13 – Akcelerace s code cache... celý text

PHP tvorba webu

2005  0%PHP - moduly, rozšíření a akcelerátory
2018  0%PHP 7