Kavárna na konci světa recenze

Kavárna na konci světa https://www.databazeknih.cz/img/books/51_/514343/bmid_kavarna-na-konci-sveta-Ywf-514343.jpeg 4 82 23

Reklamní manažer John se cestou na dovolenou, kde chce uniknout frustraci z práce, účtů a do jisté míry i života obecně, ocitne v malé kavárně uprostřed ničeho – chce si tam odpočinout a dát si v klidu něco k jídlu. Na zadní straně jídelního lístku ho ale zarazí tři neobvyklé otázky: Proč jste tady? Bojíte se smrti? Cítíte se naplnění? Cesta na vytouženou dovolenou se tak stává exkurzí do vlastního nitra a hledáním východiska z koloběhu života a pocitu ztráty kontroly nad svým osudem. Jednoduchý příběh, který dokáže změnit život každému, kdo se v něm snaží najít své místo. Hlavním poselstvím této útlé knihy je návod, jak vykročit na cestu k plnohodnotnému životu. Člověk by neměl snít o tom, co bude dělat v důchodu, až bude mít čas všechno si užít. Život se nemá odkládat, ale žít. I když jsme přesvědčení, že o smyslu své existence už víme všechno, nikdy jsme se nad ním ve skutečnosti hluboce nezamysleli. Příběhy o karetě obrovské nebo rybářovi jsou prosté, ale naplněné základní moudrostí o nesmyslném pachtění nás lidí.... celý text

Literatura světová Literatura naučná Osobní rozvoj a styl
Vydáno: ekniha , Kazda

The Cafe on the Edge of the World , 2003