Negativní kampaně a politická reklama ve volbách přehled
kolektiv autorů
Napsali Eva Bradová, Marzena Cichosz, Anna Matušková, Pavel Šaradín, Markéta Šůstková. Vychází jako osmý svazek edice Studie a analýzy Katedry politologie a evropských studií FF UP v Olomouci. Publikace představuje první a velmi zdařilý pokus o systematičtější zpracování tématu negativní reklamy a kampaní v politice. Pokus, který si nepochybně zaslouží nejen publikování, nýbrž i řádnou distribuci, propagaci a následnou diskusi odborné veřejnosti. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Negativní kampaně a politická reklama ve volbách v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |