Marketingové řízení malých a středních podniků přehled

Marketingové řízení malých a středních podniků https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/408666/mid_marketingove-rizeni-malych-a-stredn-3jB-408666.jpg 1 1 1

Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketingové řízení malých a středních podniků. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Marketingové řízení malých a středních podniků v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Autoři knihy

Karel Havlíček
česká, 1969
Milan Kašík
česká, 1948