Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2 přehled

Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2 https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/405764/bmid_ctete-pokud-chcete-dobyt-instagram--Fge-405764.jpg 3 8 8

Máte profil na instagramu nebo si plánujete jej založit? Inspirujte se a poučte díky pokračování úspěšné knihy Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram. Druhý díl je složen pouze z českých autorů a najdete v něm rady a tipy, které můžete snadno aplikovat i v našich podmínkách. Přes dvacet českých instagramerů vám v této knize odhalí, jak k Instagramu přistupují, jak pracují se stories, jak fotí, jakým způsobem svůj feed plánují, kde berou inspiraci a třeba i to, jak díky Instagramu cestují po světě. Majitelé těch největších a nejznámějších profilů vám odhalí svá tajemství a postupy. V knize však najdete také zástupce menších profilů. Ti zase popíší to, na co se při budování Instagramu zaměřují oni, a dovolím si tvrdit, že jejich postřehy mohou být pro některé z nás i zajímavější, než od majitelů velkých účtů s desítkami tisíc sledujících, kteří už možná zapomněli, jaké to bylo získat prvních 500 sledujících. Stejně jako v předchozím díle jsou praktické rady autorů doplněny o jejich instagramový příběh. Nezapomínejme, že Instagram je především o lidech a příběh každého a důvod, proč na Instagramu je, hraje obrovskou roli na tváři výsledného profilu. Narozdíl od předchozího dílu má však většina autorů mnohem víc prostoru, mohli se tedy u vybraných témat pustit pěkně do hloubky a vysvětlit vše velmi důkladně.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (1)

Lily101
24.11.2019 3 z 5

Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě v knize zaujaly, většinou text (ve stylu "Nedělám spolupráce" či "Můj Instagram je mým deníčkem.") v knize neodpovídal realitě (á la podprahová spolupráce, deník=krátké myšlenky, které nejsou nijak výjimečné a osobní,...) snad na jednu výjimku, což je poměrně málo.

Všichni v knize zmiňovaní mají většinou okolo 10 000 sledujících, což je slušné, ale čekala jsem, že se v knize setkám s influencery, jež jsou inspirativní pro větší skupinu lidí (cca kolem 100 000), nicméně chápu, že toho nejspíš dosahují ti, kteří se stali známějšími zásluhou jiné platformy (např. internetové blogy, youtube-videa či podcasty, "reálně"-vydali knihu, CD, jejich obrazy byly/jsou k vidění na výstavách,...) a tam už pak jejich úspěchem je právě již dřívější konání a aktivita jinde (youtube, internetové blogy, výstavní prostory, knihkupectví, ...).

Mám pochopení i pro to, že redaktor knihy se chtěl ujmout slova v knize, ale většinou mi přišly tyto části takové nadbytečné (např. Vážně mi musí být popsáno, co mě na následujícíh stranách čeká + čím jsou jednotliví "Instagrameři" zajímaví ve své tvorbě, když se to stejně následně dozvím přímo od nich nebo z jejich účtů?).

Závěrem nutno podotknout, že jsem se z počátku divila, jak je možné, že "Instagramerům" se od doby vydání knihy (Někteří jsou zmiňováni i v prvním díle, což je také trošku k tíži knihy,protože, proč číst dvakrát skoro totéž?) počet sledujících moc nerozšířil. Nicméně to přikládám skutečnosti, že knihu zřejmě moc lidí něčetlo (viz počet hodnotících jak první, tak druhý díl zde na databázi knih).


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2 v seznamech

v Přečtených8x
ve Čtenářské výzvě3x
v Knihotéce4x
v Chystám se číst1x
v Chci si koupit1x