Intuitivní reklama podobné

nehodnoceno
Intuitivní reklama https://www.databazeknih.cz/img/books/75_/75370/intuitivni-reklama-75370.jpg 0 0 0

niha obsahuje celkem třicet kapitol (kromě úvodu a závěru), každá z nich nese určitou myšlenku a snaží se ji vysvětlit. Na začátku kapitoly je vždy citát vztahující se k tématu a na konci zase trojice hlavních doporučení. Pokud se někomu nechce číst knihu celou, může se zaměřit na tyto body a v rychlosti (i když to samozřejmě těžko nahradí plnohodnotné přečtení) načerpat aspoň část toho, o čem se píše. Jednotlivé kapitoly procházejí prakticky vším, co člověka může v souvislosti s reklamou napadnout – od historie reklamy, přes záležitosti značek, reklamu v tisku či rozhlasu nebo na Internetu, až po základní doporučení, jak reklama vypadat rozhodně nemá. ... celý text

Podobné knihy (0)

Zatím zde není žádná podobná kniha.

Autorovy další knížky

2016  73%Intuitivní marketing pro 21. století
2009  0%Intuitivní marketing
2011  100%Královna v nesnázích
2005  80%Řízení změn
2006  0%Intuitivní reklama