Zahrada síly
Heiko Hähnsen
Souznění přírody a člověka v tvorbě zahrad. Jsou místa, kde se okamžitě cítíme dobře, protože vyzařují sílu a harmonii. Vědění o takovýchto místech síly je prastaré a každý z nás může vnímat jejich energii. Avšak proč nás některá místa oslovují a jiná nikoliv? Je možné objevit a utvářet místa síly ve vlastní zahradě? Tato kniha ukazuje, jak svou zahradu můžete oživit a proměnit ve zdroj regenerace a síly. Každý z nás může prohloubit svoje cítění a otevřít se tak svému okolí. Každá zahrada je malinkatou částí Země. Je s ní spojená, vytvořená z téže látky. Každý z nás dokáže skrze svou zahradu vydat impuls, který se přenese na celou Zemi. Heiko Hähnsen nás chce povzbudit k tomu, abychom byli v naší zahradě aktivní, protože naše soucítění a spolupráce s přírodou je pro planetu Zemi přínosem. Hähnsen ukazuje, jak podoba zahrady a naše konání přímo souvisejí se sociální realitou – doslova ji spoluutvářejí. Zahrada se tak stává prostorem, jenž nás může obdařit cennými zkušenostmi, a navíc v sobě skrývá velký potenciál pro náš život a osobní rozvoj.... celý text
Dům a byt Zahrada Ekologie, živ. prostředí
Vydáno: 2016 , KazdaOriginální název:
Kraftort Garten
více info...
Přidat komentář
Kniha naprosto splnila má očekávání. Chtěla jsem si přečíst o zahradním designu i něco alternativního nevědeckého, čistě pro rozšíření inspirace, jak k navrhování zahrady přistupovat tak, aby se v ní člověk cítil dobře. A dostala jsem to. A nejen to. V druhé půlce je spousta praktických typů a rad i pro ty, kteří se v geomantii nenašli.
Štítky knihy
životní prostředí zahrady, zahrádky zahrádkářství, zahradničení
Kniha Zahrada síly je v
Právě čtených | 2x |
Přečtených | 9x |
Čtenářské výzvě | 2x |
Knihotéce | 7x |
Chystám se číst | 15x |
Chci si koupit | 5x |
dalších seznamech | 2x |
Prvni cast knihy odpovidala me predstave -seznameni se s filozofii nahlizeni na zahradu/pozemek jako energetickeho celku, kde lze nedostatky ruznymi zpusoby tlumit ci vyrovnavat.
Druha, prakticka cast, ve mne vsak vzbudila dojem, ze autor je orientovan na asijsky zpusob budovani prostoru, chybi mi lehkost, vzdusnost a take evropska esteticnost.