Velká pětka - Pět jednoduchých opatření, která můžete začít plnit, abyste žili delší a zdravější život

od:

Velká pětka - Pět jednoduchých opatření, která můžete začít plnit, abyste žili delší a zdravější život

S každým vzrušujícím objevem v medicíně, novou dietou nebo cvičebním programem přichází stále stejný příslib: udělejte toto, kupte toto nebo snězte toto a budete lépe vypadat, déle žít a zlepší se váš zdravotní stav. Jen málo knih vám ale může slíbit, že když začnete plnit pět jednoduchých opatření, která jsou téměř zadarmo, zaručeně prožijete delší a zdravější život. Toto není žádná nová módní vlna. Pravdivost každého doporučení z této knihy, které podporuje zdraví a prodlužuje život, byla prokázána značným množstvím testů, pokusů a studií. Není v nich žádný chyták ani háček, žádné kdyby nebo ale. Velká pětka, jejímž autorem je důvěryhodný vědec, obsahuje snadno pochopitelné informace a překvapivé výsledky reálných studií provedených pracovníky uznávaných univerzit, kterých se zúčastnily tisíce osob. Čtenáři Velké pětky sami uvidí, že těchto pět opatření bezpochyby nabízí větší a zaručenější prospěch než nejnovější drahé potravinové doplňky, módní diety, výstřední cvičební programy a supermoderní cvičební pomůcky....celý text

https://www.databazeknih.cz/images_books/34_/347299/velka-petka-pet-jednoduchych-opatre-zNU-347299.jpg 3.52
Originální název:

The Big Five (2016)

Žánr:
Literatura naučná, Zdraví
Vydáno:, Práh
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (2)

Přidat komentář
Chmur
15. března

Informace v knize se opírají o studie významných vědeckých a lékařských institucí, které byly uváděny nejčastěji v některém z prestižních světových časopisů o zdraví. V podstatě se ale trochu znalý člověk nedozví až tak moc nového. Navíc většina studií se opírá v podstatě o určitou korelaci. Nevysvětluje jak konkrétně např. vitamín D v těle funguje, ono se to stejně asi ještě neví, ale pouze uvádí korelaci mezi příjmem a snížením rizik nějaké nemoci. Na tomto je založená drtivá většina studií v knize. Nicméně, že pohyb, meditace či relaxace, dostatek vitamínu D apod. mají pro člověka pozitivní vliv, si můžeme každý zkusit ověřit sám na sobě:-)

Iki1
16. ledna

Jedná se o notoricky známé poznatky, v této knize podepřené studiemi a fakty z úst lékaře nad jiné znalého. Takže těch pět věcí: Káva – šálek zdraví (nižší riziko cirhózy, infarktu, rakoviny jater a cukrovky, nižší úmrtnost), Vitamín D (zdravé kosti, méně pravděpodobná rakovina prostaty, mozková mrtvice), Pohyb je nejlepší droga (chůze, běh či plavání), Jíst ořechy (hnací síla výživy, srdce, snížení rizika rakoviny slinivky) a Jednou nebo dvakrát denně meditovat (vývoj mozku). Kniha je velmi dobře vypravena, doplněna konkrétními poznatky z lékařské praxe. Je psána tak, aby ji snadno pochopil i úplný laik.


Autoři knihy

David Fisher

David Fisher
anglická, 1929

Sanjiv Chopra

Sanjiv Chopra
indická, 1949

Uživatelé mají knihu

v Přečtených2x
v Knihotéce1x
v Chystám se číst3x
v Chci si koupit1x