Velká kniha o prodeji
kniha od: Martin Limbeck
KoupitKoupit eknihu
Uznávaný prodejní trenér a autor známé knížky Jak myslí špičkový obchodník vám ve své klíčové knize o prodeji ukáže, jak úspěšně získávat nové zákazníky, uzavírat s nimi obchody a budovat vztahy. Co je to vlastně NOVÝ HARDSELLING? Je to moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojující dva klíčové aspekty – důslednou a cílevědomou snahu o uzavření zakázky a řízení vztahů se zákazníky nutné k vybudování dlouhodobého a funkčního obchodního partnerství. Jeho podstatou je osm etap úspěšného prodeje: od počátečního telefonického kontaktu přes první rozhovor, prezentaci nabídky a uzavření zakázky až po poprodejní služby. Stěžejním prvkem tohoto nového prodejního konceptu je NOVÝ HARDSELLER. Na stránkách této knihy poznáte tajemství jeho úspěchů a zjistíte jak: • se sami naprogramovat k úspěchům při prodávání, • se dostat k zákazníkům na nejvyšších úrovních managementu, • aktivně vést prodejní rozhovor a přesvědčit klienty neodolatelnými argumenty, • porozumět spektru komunikačníc...celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/218548/big_velka-kniha-o-prodeji-82P-218548.jpg 32Literatura naučná, Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2014, Grada
Originální název:
Das neue Hardselling, 2012
více info...
Komentáře (0)
Kniha Velká kniha o prodeji
Doporučujeme




Štítky
Autor a jeho další knihy
2012 | ![]() |
2014 | ![]() |
Kniha Velká kniha o prodeji je v
Přečtených | 3x |
Knihotéce | 3x |
Chystám se číst | 1x |
Chci si koupit | 3x |