Marketing obchodní firmy

Marketing obchodní firmy https://www.databazeknih.cz/img/books/13_/132108/marketing-obchodni-f-132108.jpg 4 2 1

V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.... celý text

Přidat komentář

Bustedka
28.11.2017 4 z 5

Hezky zpracovaná kniha, která poslouží i jako skripta. Nevýhodou však je, že se vzhledem k rychlému vývoji v oblasti obchodu a marketingu plno věcí od dob vydání změnilo. V základu však teorie souhlasí.

Autorovy další knížky

2011  70%Marketing obchodní firmy
2010  0%Marketing

Kniha Marketing obchodní firmy je v

Přečtených1x
Doporučených1x
Knihotéce1x
Chystám se číst2x