Management, marketing a ekonomika sportu

nehodnoceno
Management, marketing a ekonomika sportu https://www.databazeknih.cz/img/books/36_/369509/bmid_management-marketing-a-ekonomika-sp-N5p-369509.jpg 0 0 0

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.... celý text

Přidat komentář

Autoři knihy

Jana Nová
česká, 1960
Milena Strachová
česká, 1964

Kniha Management, marketing a ekonomika sportu je v

Knihotéce2x
Chystám se číst1x