Management a marketing sportu
kniha od: Eva Čáslavová

KoupitKoupit eknihu
Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt....celý text
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/246978/management-a-marketing-sportu-Bnt-246978.jpgŽánr | Literatura naučná, Sport |
Vydáno | 2009, Olympia |
více informací... |
Autor a jeho další knihy
- Management sportu 2000
- Management a marketing sportu 2009
Kniha Management a marketing sportu je v
Právě čtených | 1x |
Přečtených | 2x |
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 3x |