Management a marketing sportu

kniha od:

nehodnoceno
Management a marketing sportu obálka knihy

KoupitKoupit eknihu

Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt....celý text

https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/246978/management-a-marketing-sportu-Bnt-246978.jpg
Žánr
Literatura naučná, Sport
Vydáno, Olympia
více informací...
Nahrávám...

Komentáře (0)

Kniha Management a marketing sportu

Autor a jeho další knihy

Kniha Management a marketing sportu je v

Právě čtených1x
Přečtených2x
Knihotéce1x
Chystám se číst3x