Jak cool značky zůstávají hot

Jak cool značky zůstávají hot https://www.databazeknih.cz/img/books/14_/146865/jak-cool-znacky-zustavaji-hot-146865.jpg 4 4 1

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete: • praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y, • případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's, • tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli, • rady, jak navázat kontakt s novou generací, • inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , BizBooks , Plus
Originální název:

How cool brands stay hot , 2010


více info...

Přidat komentář

dalimoni
04.02.2013 4 z 5

Jak působit na tzv. generaci Y (mladí lidé) pomocí marketingových metod - o tom je tato kniha. Docela zajímavé, hlavně praktické příklady různých marketingových strategii světoznámých firem (Coca Cola, Diesel....).

Autoři knihy

Joeri Van der Bergh
belgická, 1971

Kniha Jak cool značky zůstávají hot je v

Přečtených9x
Doporučených1x
Knihotéce2x
Chystám se číst6x
Chci si koupit1x