Jak cool značky zůstávají hot
Mattias Behrer , Joeri Van der Bergh
Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování. V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete: • praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y, • případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's, • tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli, • rady, jak navázat kontakt s novou generací, • inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2012 , BizBooks , PlusOriginální název:
How cool brands stay hot , 2010
více info...
Přidat komentář
Kniha Jak cool značky zůstávají hot je v
Přečtených | 9x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 2x |
Chystám se číst | 6x |
Chci si koupit | 1x |
Jak působit na tzv. generaci Y (mladí lidé) pomocí marketingových metod - o tom je tato kniha. Docela zajímavé, hlavně praktické příklady různých marketingových strategii světoznámých firem (Coca Cola, Diesel....).