Guerilla marketing

Guerilla marketing https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/112605/bmid_guerilla-marketing-X1R-112605.jpg 4 7 0

Chcete, aby si vás lidé všimli a zapamatovali? Připadá vám, že staré a osvědčené metody marketingu již nefungují, chcete vyzkoušet něco odlišného? Potřebujete účinnou reklamu, ale máte omezené prostředky?Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí. Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku.Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní držíte v rukou přeložené již čtvrté aktualizované vydání, v kterém kromě jiného naleznete:•200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma•strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít)•tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů)•programy pro oslovení potenciálních zákazníků•návod na vyvolání správného dojmu z vaší společnosti.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Guerilla Marketing , 1994


více info...
Přidat komentář

Autorovy další knížky

Jay Conrad Levinson
americká, 1933 - 2013
2009  83%Guerilla marketing
1996  80%50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu

Kniha Guerilla marketing je v

Právě čtených1x
Přečtených12x
Knihotéce6x
Chystám se číst12x
Chci si koupit1x
dalších seznamech1x