Dobré jméno firmy

Zdeněk Dytrt

Obálka knihy Dobré jméno firmy

Publikace se snaží inspirovat pracovníky na všech stupních řídící vertikály podnikatelské sféry, kterým záleží na dobrém jménu firmy a tím i na vlastní existenci, aby naznačené cesty aplikovali v konkrétních podmínkách svého zaměstnání. Dobré jméno je nejcennější majetek firmy. Nedá se získat jinak než tvořivou prací a etickým úsilím všech zaměstnanců. A je potřeba si připomenout, že ztratit dobré jméno je mnohem rychlejší proces, než je získat. - jak překonat rutinu a neetické metody v managementu; - jaký je smysl etiky v managementu pro současnou i budoucí praxi; - vyplácí se dobrá práce, i když musí často překonávat aroganci rutinérů; - kvalitní komunikace vyžaduje etiku mezilidských vztahů.... celý text

Komentáře knihy Dobré jméno firmy


Přidat komentář

Palorizek85
12.04.2016

Neuškodí si přečíst.



Čtenáři před vámi navštívili ještě tyto knihy:

Zdeněk Dytrt také napsal(a)

Zdeněk Dytrt
česká, 1930
2006  40%Etika v podnikatelském prostředí
2011  0%Manažerská etika
2006  60%Dobré jméno firmy
2014  0%Ženy a management
2015  0%Odpovědný management