Praktická encyklopedie žurnalistiky bazar
Barbora Osvaldová , Jan Halada
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.... celý text
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Štítky knihy
masmédia (tisk, rozhlas, TV, internet)
Kniha Praktická encyklopedie žurnalistiky je v
Přečtených | 9x |
Doporučených | 1x |
Knihotéce | 1x |
Chystám se číst | 3x |
Chci si koupit | 1x |