Marketing Základy marketingu 2 bazar

Marketing Základy marketingu 2
https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/235878/mid_marketing-zaklady-marketingu-2-235878.jpg 3 1 1

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.... celý text

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Autorovy další knížky

Marek Moudrý
česká, 1974
2008  60%Marketing - Základy marketingu 1
2014  80%Politologie a člověk v mezinárodním prostředí
2008  60%Marketing Základy marketingu 2
2008  0%Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele