Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla
Eva Beránková
Eva Beránková vycházela při tvorbě publikace ze své dlouholeté učitelské praxe, představuje metodu tvořivé dramatiky a její využití v hodinách literární výchovy a slohu na druhém stupni ZŠ a na SŠ. Autorka popisuje na konkrétních příkladech ověřené modelové situace vycházející z četby včetně návrhů možných variant, uvádí metodický postup práce a cituje i řadu žákovských prací vzniklých na základě uplatnění prezentovaných metod. Nedílnou součástí knihy tvoří též návrhy několikahodinových bloků integrovaného vyučování, např. projekt Potopa, Den Země apod. Publikace přesvědčivě dokládá, jak citlivé užití metod tvořivé dramatiky může přispět i u starších žáků a studentů k rozvoji fantazie, estetického cítění a prožívání a k celkovému porozumění literárnímu dílu, a zároveň přináší i řadu námětů pro další práci učitele nejen v hodinách literární výchovy.... celý text
5 | 0 | |
4 | 1 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2015 | Český jazyk 6 |
1997 | Kapitoly z dějin Říčan |
2004 | Lidové písničky a koledy |
2015 | Český jazyk 6 - Pracovní sešit |
2015 | Český jazyk 8 - Pracovní sešit |
Kniha Tvořivá hra jako cesta k pochopení literárního díla je v
Přečtených | 1x |
Chystám se číst | 1x |