Řízení výroby a nákupu
Gustav Tomek , Věra Vávrová
První česká publikace, která se zabývá řízením primárních rozhodujících funkcí hodnototvorného řetězce firmy, tj. výrobou, nákupem a prodejem, v jejich nezbytně integrované podobě. Je určena manažeřům a specialistům výroby, nákupu a logistiky a vysokoškolským studentům. V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti celé firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu a s jednotlivými nástrojemi a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je podrobně vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a real izace a vyhodnocování změn. Zcela nový pohled je věnován nákupu. Podrobně se seznámíte se zásadami aktivního nákupu a s podstatou nákupního marketingu. Postupně budete dovedeni k poznání nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací, a poznáte organizační a informační principy supply chain managementu. Výklad ilustruje velké množství praktických příkladů. Kniha nemá na trhu konkurenci a nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.... celý text
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.