Příručka finančního a pojišťovacího poradce: jak získávat klienty
Gerold Braun , Peter Arndt
Pohybujete se v oblasti finančních nebo pojišťovacích služeb? Chcete získat více klientů? V této knize se dozvíte, že je důležité definovat si vlastní profil a nabídku svých služeb, naplánovat si reálné cíle v oblasti získávání nových klientů a směřovat k jejich dosažení. Pouze tak se vám podaří zvýšit svůj obrat, získat klienty a dlouhodobě si je udržet. Autoři srozumitelně, čtivě a na mnoha příkladech ukazují, jak krok za krokem úspěšně postupovat a jaké nové jedinečné metody a nástroje komunikace s klienty používat. Vynikající příručka plná praktických tipů poradí všem finančním a pojišťovacím poradcům, jak úspěšně získávat nové klienty a dosahovat vyšších zisků. Dozvíte se: - jak najít klienty a budovat svou cílovou skupinu, - jak připravit a uzavřít co nejlákavější nabídku, - jak sestavit účinný reklamní dopis, - jak úspěšně oslovovat klienty po telefonu, - jak využít marketingový potenciál internetu, - jak se vypořádat se zažitými předsudky marketingové praxe, - jak vypracovat vlastní strategii ZIP marketingu, - jak výhodně realizovat účinné marketingové akce s nízkým rozpočtem.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2007 , GradaOriginální název:
Erfolgreich Kunden akquirieren. , 2006
více info...
5 | 0 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.