Opožděný vývoj řeči-Dysfázie-metodika reedukace
Dana Kutálková
Do jedné příručky jsou z praktických důvodů spojeny metodiky opožděného vývoje řeči a dysfázie, protože na sebe navazují a úzce spolu souvisejí. Metodika reedukace dysfázie vznikala postupně, z potřeby systematicky, komplexně a přitom přehledně formulovat možnosti ovlivnění této závažné a diagnosticky i terapeuticky obtížné poruchy. Vzhledem k variabilitě příznaků je dysfázie velmi často diagnostickým problémem, proto autorka uvádí (na rozdíl od předchozích metodik) i stručný přehled jejích projevů.... celý text
5 | 3 | |
4 | 0 | |
3 | 1 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Autorovy další knížky
2005 | Logopedická prevence |
2002 | Opožděný vývoj řeči-Dysfázie-metodika reedukace |
2011 | Budu správně mluvit - Chodíme na logopedii |
2010 | Vývoj dětské řeči krok za krokem |
2010 | Jak připravit dítě do 1. třídy |