Nádraží a železniční tratě, 4.díl
Ivo Mahel
Čtvrtý díl knihy Nádraží a železniční tratě, jež vychází v rámci edice Zmizelá Praha, opět mapuje dřívější podobu míst, jež prošla či v nejbližší době projdou výraznými proměnami. Některé objekty nádraží Praha-Bubny již podlehly demolici a další redukce původního komplexu se chystá. Masarykovo nádraží, dnes nejstarší pražská budova svého druhu, bylo za svou stosedmdesátiletou existenci mnohokrát upravováno. Podobně se mění i jen o málo mladší mohutný Negrelliho viadukt. Kniha připomíná i další místa, jako traťový úsek vedoucí k Těšnovu či z Buben přes Dejvice a Veleslavín do Hostivice. Na čtenáře čekají pozoruhodné záběry.... celý text
5 | 2 | |
4 | 2 | |
3 | 0 | |
2 | 0 | |
1 | 0 | |
odpad | 0 |
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
Praha vlaky železnice doprava železniční nádraží železniční tratě
Autorovy další knížky
2005 | 150 let parostrojní železnice na Kladně |
2014 | Nádraží a železniční tratě, 3. díl |
2013 | Nádraží a železniční tratě, 2. díl |
1994 | Trolejbusy v Praze 1936-1972 |
2019 | Osobní vozy ČSD II. 1939–1992 |
Kniha Nádraží a železniční tratě, 4.díl je v
Přečtených | 9x |
Knihotéce | 11x |
Chystám se číst | 3x |
Chci si koupit | 1x |